Fanatec Shifter Paddles Group Order
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Allright, Ανδρέα απότι κατάλαβα εσύ έχεις τα Aluminum, άρα δεν θα χρειαστείς, πες μας όμως καμια εντύπωση αν μπορείς?
Οι Chalaris Bros τι λένε? Θα χρειαστούν Paddles?
George τελικά Carbon η Αλουμίνιο?
Να τα παραγγείλω μπας και έρθουν πριν τον 16h (...λέμε τώρα...).
Οι Chalaris Bros τι λένε? Θα χρειαστούν Paddles?
George τελικά Carbon η Αλουμίνιο?
Να τα παραγγείλω μπας και έρθουν πριν τον 16h (...λέμε τώρα...).
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Εντύπωση ε?
Κατ αρχήν έχει μακράν το χειρότερο σύστημα στήριξης που έχω συναντήσει. Στη παραμικρή πίεση το πίσω μέρος σουζάρει και όταν οδηγάς και οτ τιμόνι δεν είναι σταθερό κλάφτα.....
Επίσης μου έρχεται πιο ψηλά απ ότι είχα συνηθίσει και επειδή ο συνδυασμός γραφείου-καρέκλας δε μπορεί να αλλάξει ύψος ακόμα δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ.
Προφανώς χρειάζομαι μερικές προσαρμογούλες ακόμα σε όλο το χωροταξικό μου σύστημα για να φέρω ξανά τις αποστάσεις στα μέτρα μου. Σήμερα ψάχνοντας είδα ότι έχουν βγάλει ένα μεταλλικό σύστημα στήριξης στο οποίο ι τιμονιέρα βιδώνει αλλά έχω αρχίσει να μη τους έχω εμπιστοσύνη .... μάλλον κάποια στιγμή θα φτιάξω κάτι στα μέτρα μου .
Στο καθ εαυτό μέρος της τιμονιέρας τώρα ( και όσο η κρίση μου μπορεί να είναι σωστή σύμφωνα με τα παραπάνω ) θα ήθελα ένα κλικ μικρότερη διάμετρο της στεφάνης και ένα κλικ λεπτότερη ... το ανάμεσα στη φανατεκ και τη g25 δηλαδή. Επίσης ακόμα πειραματίζομαι όσον αφορά τις ρυθμίσεις να δω που θα βολευτώ καλύτερα. Ψάχνω να βρω και τι κάνουν καποιες ρυθμίσεις από το μενού της τιμονιέρας γιατί το αρχείο που κατέβασα από το επίσημο site έχει πληροφορίες μόνο για τη δική σας βερσιόν και όχι για τη v2 που το μενού της έχει περισσότερες ρυθμίσεις.
Πάντως ουσιαστικά αυτά είναι μικροπροβληματάκια ουσιαστικά και μπορεί να την κρίνω πολύ αυστηρά. Γεγονός είναι ότι όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα συνηθίζει ο ένας τον άλλο και μάλλον σε μερικές μέρες θα έιναι όλα οκ.
Αυτά μέχρι νεωτέρας.
( Αφού έχω τα αλουμινένια μπορώ να σας τα δώσω και να τα χρησιμοποιήσετε σα πατρόν προκειμένου να φτιάξετε κι εσείς από ότι υλικό θέλετε. Αρκεί να υπάρχει το υλικό και να δείτε ανα σας συμφέρει οικονομικά περισσοτερο )
Κατ αρχήν έχει μακράν το χειρότερο σύστημα στήριξης που έχω συναντήσει. Στη παραμικρή πίεση το πίσω μέρος σουζάρει και όταν οδηγάς και οτ τιμόνι δεν είναι σταθερό κλάφτα.....
Επίσης μου έρχεται πιο ψηλά απ ότι είχα συνηθίσει και επειδή ο συνδυασμός γραφείου-καρέκλας δε μπορεί να αλλάξει ύψος ακόμα δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ.
Προφανώς χρειάζομαι μερικές προσαρμογούλες ακόμα σε όλο το χωροταξικό μου σύστημα για να φέρω ξανά τις αποστάσεις στα μέτρα μου. Σήμερα ψάχνοντας είδα ότι έχουν βγάλει ένα μεταλλικό σύστημα στήριξης στο οποίο ι τιμονιέρα βιδώνει αλλά έχω αρχίσει να μη τους έχω εμπιστοσύνη .... μάλλον κάποια στιγμή θα φτιάξω κάτι στα μέτρα μου .
Στο καθ εαυτό μέρος της τιμονιέρας τώρα ( και όσο η κρίση μου μπορεί να είναι σωστή σύμφωνα με τα παραπάνω ) θα ήθελα ένα κλικ μικρότερη διάμετρο της στεφάνης και ένα κλικ λεπτότερη ... το ανάμεσα στη φανατεκ και τη g25 δηλαδή. Επίσης ακόμα πειραματίζομαι όσον αφορά τις ρυθμίσεις να δω που θα βολευτώ καλύτερα. Ψάχνω να βρω και τι κάνουν καποιες ρυθμίσεις από το μενού της τιμονιέρας γιατί το αρχείο που κατέβασα από το επίσημο site έχει πληροφορίες μόνο για τη δική σας βερσιόν και όχι για τη v2 που το μενού της έχει περισσότερες ρυθμίσεις.
Πάντως ουσιαστικά αυτά είναι μικροπροβληματάκια ουσιαστικά και μπορεί να την κρίνω πολύ αυστηρά. Γεγονός είναι ότι όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα συνηθίζει ο ένας τον άλλο και μάλλον σε μερικές μέρες θα έιναι όλα οκ.
Αυτά μέχρι νεωτέρας.
( Αφού έχω τα αλουμινένια μπορώ να σας τα δώσω και να τα χρησιμοποιήσετε σα πατρόν προκειμένου να φτιάξετε κι εσείς από ότι υλικό θέλετε. Αρκεί να υπάρχει το υλικό και να δείτε ανα σας συμφέρει οικονομικά περισσοτερο )
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Τα paddles βοηθάνε καθόλου σε σχέση με αυτά του george που είχες δοκιμάσει?
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Δε τα έχω βάλει ακόμα. Προς το παρόν την έχω με τα κουμπιά όπως είναι του Γιώργου. Ούτε καν τα μικρά paddles που έχει μεσα στη συσκευασία σα του Μάρκου δεν έχω βάλει .... θα σας πω σύντομα όμως.
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Εγώ δεν νομίζω να έχει και καμία διαφορά...Σιγά το πράγμα...
Και σίγουρα δεν αξίζει να δώσουμε τόσα λεφτά για paddles
Και σίγουρα δεν αξίζει να δώσουμε τόσα λεφτά για paddles
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Τελικά έβαλα τα paddles. Στην αρχή ξενίζουν λίγο αλλά μετά από λίγη ώρα μόλις συνηθίσεις τις αποστάσεις είναι μιά χαρά και οπτικά δίνουν ένα + στη τιμονιέρα. Πάντως σε απόλυτη αίσθηση ίσως είναι λίγο καλύτερα χωρίς τα paddles δηλαδή με σκέτο κουμπί. Σε κάποια κατεβάσματα με αναγκάζει να καθυστερώ λίγο και μου χαλάνε λίγο την αίσθηση του "κουμπώματος" της σχέσης ( να ξέρετε πάντως πως γενικά δυιλίζω τον κώνωπα ...σε έναν πιο νορμάλ άνθρωπο νομίζω όλα θα ήταν οκ )
Σε γενικές γραμμές όλα είναι οκ και τη τιμονιέρα τη βολεύτηκα σε αίσθηση και όσο πάει τη βολεύομαι όλο και πιο πολύ.
Έχω όμως δύο σημαντικά προβλήματα. Το ένα είναι ότι όταν βάζω τη τιμονιέρα σε κάποια από τις πίσω usb ( που θεωρητικά είναι και οι πρωτεύοντες αλλά πρακτικά δε ξέρω ... ) μετά από αρκετή ώρα παιξίματος ξαφνικά η τιμονιέρα σταματάει να ανταποκρίνεται σε οτιδήποτε ...σα να πεθαίνει. Όποτε έχει συμβεί είναι αρκετά ζεστή. Κάπου μέσα στις οδηγίες λέει πως οταν ζεσταθεί περισσότερο από το κανονικό μειώνει μόνη της τη δύναμη του feedback μέχρι να επανέλθει η θερμοκρασία σε ανεκτά επιπεδα.. πουθενά όμως δε λέει πως βγαίνει off σα προστασία. Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μάλλον κάποια ασυμβατότητα με τισ συγκεκριμένες usb . Σε μπροστινή θύρα δε το έχει κάνει μέχρι στιγμής ποτέ οπότε το πρόβλημα αντιμετωπίζεται με αυτό τον τρόπο.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι 99 στις 100 φορές δε συμφωνεί η θέση του τιμιονιού στη πραγματικότητα με εκείνη του lfs. Σχεδόν πάντα όταν έγώ κρατάω το τιμόνι ίσια μέσα στο game είναι μερικές μοίρες προς τα αριστερά ... ενίοτε προς τα δεξιά. Σα να συμβαίνει κάτι με το κεντράρισμα. Εχθές σετάραμε τα πάντα από την αρχή με Νίκο και Γιώργο και κάποια στιγμή φάνηκε πως διορθώθηκε. Το παράξενο είναι πως όταν ανοίξει το lfs πρώτη φορά είναι οκ αλλά στη παραμικρή κίνηση χάνει το κέντρο για λίγο όπως είπα. Επίσης εκείνο που με παραξενεύει είναι στο σετάρισμα της από τους drivers όταν βάλω το τιμόνι στο κέντρο δε δείχνει 0 αλλά +6. Όταν δείχνει στη καρτέλα 0 εγώ είμαι σχεδόν στο πάρα πέντε. Δε ξέρω ακόμα τι φταίει και δε ξέρω αν τελικά εχθές όντως διορθώθηκε ή ήταν προσωρινό. Γιατί πολλές φορές μετά από σκάλισμα το λύνω αλλά στο επόμενο ρεσταρτ πάλι τα ίδια.
Έχω πει και στο Μάρκο να τους ρωτήσει με mail και θα δούμε τι θα απαντήσουν.
Σε γενικές γραμμές όλα είναι οκ και τη τιμονιέρα τη βολεύτηκα σε αίσθηση και όσο πάει τη βολεύομαι όλο και πιο πολύ.
Έχω όμως δύο σημαντικά προβλήματα. Το ένα είναι ότι όταν βάζω τη τιμονιέρα σε κάποια από τις πίσω usb ( που θεωρητικά είναι και οι πρωτεύοντες αλλά πρακτικά δε ξέρω ... ) μετά από αρκετή ώρα παιξίματος ξαφνικά η τιμονιέρα σταματάει να ανταποκρίνεται σε οτιδήποτε ...σα να πεθαίνει. Όποτε έχει συμβεί είναι αρκετά ζεστή. Κάπου μέσα στις οδηγίες λέει πως οταν ζεσταθεί περισσότερο από το κανονικό μειώνει μόνη της τη δύναμη του feedback μέχρι να επανέλθει η θερμοκρασία σε ανεκτά επιπεδα.. πουθενά όμως δε λέει πως βγαίνει off σα προστασία. Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μάλλον κάποια ασυμβατότητα με τισ συγκεκριμένες usb . Σε μπροστινή θύρα δε το έχει κάνει μέχρι στιγμής ποτέ οπότε το πρόβλημα αντιμετωπίζεται με αυτό τον τρόπο.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι 99 στις 100 φορές δε συμφωνεί η θέση του τιμιονιού στη πραγματικότητα με εκείνη του lfs. Σχεδόν πάντα όταν έγώ κρατάω το τιμόνι ίσια μέσα στο game είναι μερικές μοίρες προς τα αριστερά ... ενίοτε προς τα δεξιά. Σα να συμβαίνει κάτι με το κεντράρισμα. Εχθές σετάραμε τα πάντα από την αρχή με Νίκο και Γιώργο και κάποια στιγμή φάνηκε πως διορθώθηκε. Το παράξενο είναι πως όταν ανοίξει το lfs πρώτη φορά είναι οκ αλλά στη παραμικρή κίνηση χάνει το κέντρο για λίγο όπως είπα. Επίσης εκείνο που με παραξενεύει είναι στο σετάρισμα της από τους drivers όταν βάλω το τιμόνι στο κέντρο δε δείχνει 0 αλλά +6. Όταν δείχνει στη καρτέλα 0 εγώ είμαι σχεδόν στο πάρα πέντε. Δε ξέρω ακόμα τι φταίει και δε ξέρω αν τελικά εχθές όντως διορθώθηκε ή ήταν προσωρινό. Γιατί πολλές φορές μετά από σκάλισμα το λύνω αλλά στο επόμενο ρεσταρτ πάλι τα ίδια.
Έχω πει και στο Μάρκο να τους ρωτήσει με mail και θα δούμε τι θα απαντήσουν.
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Παρατήρησα και εγώ κάτι τέτοιο. Το αμάξι στο LFS πάει ευθεία, το ingame τιμόνι δείχνει ευθεία αλλα η fanatec μπροστά μου έχει μια παρα πολύ μικρή κλίση προς τα δεξιά.Varwnos wrote:
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι 99 στις 100 φορές δε συμφωνεί η θέση του τιμιονιού στη πραγματικότητα με εκείνη του lfs. Σχεδόν πάντα όταν έγώ κρατάω το τιμόνι ίσια μέσα στο game είναι μερικές μοίρες προς τα αριστερά ... ενίοτε προς τα δεξιά. Σα να συμβαίνει κάτι με το κεντράρισμα. Εχθές σετάραμε τα πάντα από την αρχή με Νίκο και Γιώργο και κάποια στιγμή φάνηκε πως διορθώθηκε. Το παράξενο είναι πως όταν ανοίξει το lfs πρώτη φορά είναι οκ αλλά στη παραμικρή κίνηση χάνει το κέντρο για λίγο όπως είπα. Επίσης εκείνο που με παραξενεύει είναι στο σετάρισμα της από τους drivers όταν βάλω το τιμόνι στο κέντρο δε δείχνει 0 αλλά +6. Όταν δείχνει στη καρτέλα 0 εγώ είμαι σχεδόν στο πάρα πέντε. Δε ξέρω ακόμα τι φταίει και δε ξέρω αν τελικά εχθές όντως διορθώθηκε ή ήταν προσωρινό. Γιατί πολλές φορές μετά από σκάλισμα το λύνω αλλά στο επόμενο ρεσταρτ πάλι τα ίδια.
το Διόρθωσα κάνοντας calibrate μέσα από τα drivers τις και σεταροντας την μέση λίγο πιο αριστερά απότι θα ήταν το λογικό.πειραματισου λίγο με το calibrate, δυο τρεις προσπάθειες και θα το βρείς. Επίση έβαλα lock axes στα properties του LFS, δεν ξέρω βεβαια αν αυτό έκανε την διαφορα... Όταν κανεις το calibrate μέσα από τους drivers κανε και ένα calibrate μέσα στο lfs να είναι σίγουρος.
Τώρα το να κλείνει από μονη τις λίγο παράξενο ρε συ. Και το USB δεν ξέρω τι ρολο να βαράει σε αυτό. Όταν λες πεθαίνει το τιμόνι τι ακριβώς συμβαίνει? Σταματάει το FF η σταματάει τελείως να λειτουργεί η τιμονιέρα?
Στα windows την αναγνωρίζει σαν συνδεμένη η εξαφανίζεται από τα controllers?
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Σταματάει να δουλεύει τελείως και όχι μόνο το ffb h κάτι άλλο. Ξεραίνεται ..τέλος ..μόρτο ..dead. Δεν έχω σκεφτεί να δω εκείνη την ώρα αν τη βλέπουν τα win ...την επόμενη φορά αν ξανασυμβεί θα το κάνω.
Το τέχνασμα με το ξεγέλασμα των drivers θα το δοκιμάσω αν τελικά δεν έχει διορθωθεί αλλά μεταξύ μας τώρα δεν είναι λίγο κάπως να ξεγελάς με τεχνάσματα το λογισμικό σε ένα προιόν ολοκαίνουργιο και υποτίθεται ερχόμενο στην αγορά να παλέψει με το καθεστημένο? Με ενοχλεί πολύ η ιδέα αλλα θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
Το τέχνασμα με το ξεγέλασμα των drivers θα το δοκιμάσω αν τελικά δεν έχει διορθωθεί αλλά μεταξύ μας τώρα δεν είναι λίγο κάπως να ξεγελάς με τεχνάσματα το λογισμικό σε ένα προιόν ολοκαίνουργιο και υποτίθεται ερχόμενο στην αγορά να παλέψει με το καθεστημένο? Με ενοχλεί πολύ η ιδέα αλλα θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Θυμησου προβληματα Ducati στις αρχες 90 με το 916 και θα δεις πολλες ομοιοτητες με την Fanatec. Το τιμημα του να ψωνιζεις προιον απο μικρο Ευρωπαιο κατασκευαστη.Το τέχνασμα με το ξεγέλασμα των drivers θα το δοκιμάσω αν τελικά δεν έχει διορθωθεί αλλά μεταξύ μας τώρα δεν είναι λίγο κάπως να ξεγελάς με τεχνάσματα το λογισμικό σε ένα προιόν ολοκαίνουργιο και υποτίθεται ερχόμενο στην αγορά να παλέψει με το καθεστημένο? Με ενοχλεί πολύ η ιδέα αλλα θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
Ηττοπαθεια κανεις?? Ευχαριστω δεν θα παρω...
Re: Fanatec Shifter Paddles Group Order
Παιδια χαλαρα.....!!!!! Το προβλημα (αν ειναι προβλημα σεταρισματος) θα το διορθωσουμε μετα τον 24ωρο με την ησυχια μας γιατι το ειχα αντιμετωπισει και εγω παλιοτερα με την G25 απλα δεν θυμαμαι ακριβως πως το ελυσα. Θα το ξαναψαξω ομως και θα επανελθω. Νομιζω παιζει κατι με τις ρυθμισεις ingame. Μην αγχωνεστε. Καλο θα ηταν να το στειλουμε ενα mail στη Fanatec αλλα δεν νομιζω οτι μπορουν να μας πουν πολλα.