10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post Reply
NikosKdr
Site Admin
Posts: 910
Joined: Thu Aug 27, 2009 6:15 pm
Location: Lund, Sweden
Contact:

10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post by NikosKdr » Wed Feb 03, 2010 12:03 am

KY3.jpg
League info:
Race: 21.30 (C.E.T.) | Race lenght: 24 laps | mandatory pit stop.
Start grid defined by pre-qualification times. Minimum of 10 laps on the server required to qualify for race

Team info:
Εκκινηση αγωνα 10:30 | Διαρκεια 24 Laps | υποχρεωτικο pit stop.
Qualified Racers. 10 γυροι τουλαχιστον στον qualify server τους ( [FRL] funracingleague.com )
Setup Station

scoupegt
Posts: 60
Joined: Thu Aug 27, 2009 11:21 pm
Location: Athens

Re: 10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post by scoupegt » Tue Feb 09, 2010 12:11 pm

Μ ενα γυρο στο 2,30,54 καταφερα να παρω την Poll position με σχετικη ευκολια θα ελεγα που δεν την περιμενα για να ειμαι ειλικρηνης αφου το κομπο το επιασα εχθες το βραδυ στις 11..
Υπηρξε αρκετος ανταγωνισμος αφου 3-4 οδηγοι κυμαινοντουσαν στο ιδιο δεκατο.

Ξεκινοντας λοιπον εχθες το βραδυ να παιζω, στην αρχη νομιζα οτι οδηγουσα κανενα αεροπλανο.Δεν στριβε πουθενα...
Ομως μεσα σε 5 γυρους καταφερα να γραψω 2,30,84 που ηταν 1ος χρονος στα qual.

Επειδη ομως δεν αρκουν οι 5 γυροι συνεχισα με σκοπο να κατεβασω αυτον τον χρονο ακομα πιο πολυ...

Τελικα μετα απο 15 γυρους το χρονομετρο σταματησε στο 2,30,54...

Σειρα τωρα εχει ο αγωνας οπου χρειαζεται αρκετη προσοχη στα λαστιχα γιατι τα καιει για πλακα!!!
Image


BLACK CUPRA REVO2

NikosKdr
Site Admin
Posts: 910
Joined: Thu Aug 27, 2009 6:15 pm
Location: Lund, Sweden
Contact:

Re: 10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post by NikosKdr » Wed Feb 10, 2010 12:39 pm

XFR_HR2010-10.jpg
Μπαμπη εισαι ετοιμος απο σκιν. Μονο θυμισου να το ανεβασεις στο lfsworld.

scoupegt
Posts: 60
Joined: Thu Aug 27, 2009 11:21 pm
Location: Athens

Re: 10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post by scoupegt » Thu Feb 11, 2010 12:42 pm

Εχθες οπως ξερετε ηταν η μερα της γιορτης μου...
Αυτη η μερα ειχε ομως ενα προβλημα ΜΕΓΑΛΟ.
Ηταν η μερα της αλλαγης παροχου ιντερνετ απο vivodi σε forthnet.
Το νεο ρουτερ ειχε κλειδωσει αλλα περιμεναμε καποιους κωδικους για να ενεργοποιηθει.
Περιμενα-περιμενα αλλα τιποτα μεχρι τις 8+ το απογευμα.
Τελικα απ το να μην επαιζα καθολου στον αγωνα αποφασισα να παω στο σπιτι του Γιωργου.
Πηρα μαζι την G25, λεω ενταξει ολοκληρο οπλοστασιο εχει αυτος καπου θα την κουμπωσουμε.
Μπαινω στο σπιτι του με μια μαυρη μεγαλη σακουλα και ψαχνουμε μερος να την κουμπωσουμε...
Και εκει πανω στο χαμο μου πεταει:''το PC το φερες???''χαχαχα!
Του λεω:''Δεν το ξερα να ξηλωσω ολο το σπιτι μου για να ερθω να παιξω''

Τελος παντων του λεω θα παιξω με το διαστημικο μηχανημα σου...
Εκανα λιγη προπονηση 40 λεπτων περιπου και επρεπε να συνηθησω τα παντα(μοιρες-field of view-πεταλια-τιμονι)
Ο ρυθμος δεν ηταν και χαλια αλλα δεν ειχε επαφη με τον πραγματικο και λογικο πιστευω...

Και παμε στον αγωνα.
Ξεκινοντας λοιπον στους 1ους 5 γυρους ειχα μια μικρη πιεση απ τον πισω που σε συνδιασμο οτι δεν ειχα εξικοιωθει με το μηχανημα απεφερε το λαθος στο s, σπαζοντας και την αριστερη αναρτηση μεχρι την μεση.
Μετα προσπαθησα να κρατηθω κοντα του και αρκετες φορες τον εφτανα και ημουν σε διαδικασια προσπερασης.Ομως την μια εχασα τα φρενα, την αλλη με εβγαλε εξω ακουμποντας με απο πισω πονηρα...
Ηταν εμφανες πως δεν μπορουσα να κινηθω στα επιπεδα που ειχα κινηθει στην προπονηση μου.
Τελικα στο 20-21ο γυρο ημουν ετοιμος να περασω τον μπροστινο, ομως μπηκε στα πιτ.
Καθισα αλλους 2 γυρους με την προυποθεση οτι θα ανοιξω την διαφορα και θα βγω μπροστα του απ τα πιτ.
Ομως ειχα λογαριασει χωρις τον ξενοδοχο(λαστιχα).
Ενα λαστιχο με ''προδωσε'' ακουσον-ακουσον το πισω δεξια και εφερα κατι ωραιες σβουρες...
Μπηκα στα πιτ αλλαξα λαστιχα και τερματισα στην 7η θεση!
Δεν πειραζει ηταν μια καλη εμπειρια παρ ολο αυτα...

Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που ετρεξαν!!

Edit: Ρε παιδια μολις ειδα το replay και τα λαστιχα ηταν οκ.
Αν μπορει κανεις να εξηγησει πως γινεται να σκασει ετσι απλα το λαστιχο!!!!!
Image


BLACK CUPRA REVO2

User avatar
CBR929
Posts: 573
Joined: Thu Aug 27, 2009 8:38 pm
Location: Sydney Australia

Re: 10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post by CBR929 » Thu Feb 11, 2010 4:36 pm

Πλάκα είχε το χτεσινό. Ειδικά ο Μπάμπης όταν έσκασε μύτη στο σπίτι μου με την G25 σε σακούλα σκουπιδιών όλα τα λεφτά. Δεδομένων των διαφορών στην θέση οδήγησης με το δικό σου μηχάνημα πάλι καλά να λες Μπάμπη που κινήθηκες σε τέτοιο ρυθμό. Όσο για το λάστιχο ας μας πει και ο Κριτόλαος την γνώμη του.
Ηττοπαθεια κανεις?? Ευχαριστω δεν θα παρω...

kaynd
Posts: 235
Joined: Fri Aug 28, 2009 12:20 pm

Re: 10.02.2010 - Race 2 - Kyoto GP Long

Post by kaynd » Sat Feb 13, 2010 5:25 pm

Είναι τυπική περίπτωση flat spot στο πίσω εσωτερικό την ώρα που φρενάρεις στην είσοδο μιας στροφής. Κανονικά αυτός ο τροχός σε ένα αγωνιάρικο προσθιοκίνητο είναι σχεδόν ή εντελώς στον αέρα. Στα εδώ LFSika setup για τα FWD ο πίσω εσωτερικός τρόχος δεν αποχωρίζεται το οδόστρωμα ποτέ αλλά επίσης όπως είναι λογικό ούτε μπορεί να δέχεται αρκετή δύναμη προς το έδαφος όντας εσωτερικός και πίσω αφού εκείνη την ωρα φρενάρεις και στρίβεις (φορτίζεις τους μπροστά και τους εξωτερικούς ως προς τη στροφή τροχούς.)
Οπότε από τη μια μπλοκάρει με ευκολία στα φρενα αφού δεν έχει αρκετή κάθετη δύναμη και από την άλλη σέρνεται μπλοκαρισμένος για αρκετό χρονικό διαστημα κατά τη διάρκεια του αγώνα αν αθροίσεις όλα τα φρεναρίσματα σου μαζί.
Το κακό ξεκινάει όταν τα πίσω ελαστικά φτάσουν έστω για λίγο στα κόκκινα και παράλληλα κάνεις κάποιο παρατεταμένο φρενάρισμα με λίγο στριμμένο το τιμόνι, οπότε είναι δεδομένο ότι θα δημιουργήσεις ένα καυτό flat spot το οποίο θα έχει τη τάση να κάνει το λάστιχο να μπλοκάρει διαρκώς στο ίδιο σημείο κάθε φορά που φρενάρεις.

Η λυση εδώ είναι από τη μια στο setup όπου προσπαθεί κάνεις να έχει στους πίσω τροχούς όσο το δυνατόν λιγότερο αρνητικό camber για να αποφύγεις την υπερβολική φθορά συγκεντρωμένη στο εσωτερικό του ελαστικού.
Από την άλλη είναι και στην οδήγηση όπου προσπαθεις να ολοκληρώνεις το μεγαλύτερο μέρος του φρεναρίσματος με το τιμόνι στην ευθεία.

Επίσης θετικό μπορεί να είναι το να έχεις αρκετά υψηλή ισχύ φρενών και αρκετή κατανομή δύναμης στα πίσω φρένα έτσι ώστε να επιλέγεις εσύ τη στιγμη που μπλοκάρεις το πίσω εσωτερικό λάστιχο και όχι να αποφασίζει μόνο του το πότε θα μπλοκάρει ανάλογα με τις συνθηκες (πχ προϋπάρχων βαθύ flat spot - θερμοκρασίες).
Όταν είσαι σε θέση να μπλοκάρεις άμεσα με το "απότομο" φρενάρισμα σου το πίσω λάστιχο, μπορείς έστω και τυχαία, να μοιράζεις τη φθορά σε περισσότερα από ένα σημεία του ελαστικού αποφεύγοντας το σκάσιμο στη τελική.

Post Reply