21.01.10 - Race 4 - 90 Minutes of Fern Bay Gold rev.

Metalass
Posts: 495
Joined: Fri Aug 28, 2009 11:49 am
Location: Μόναχο, Γερμανία

Re: 21.01.10 - Race 4 - 90 Minutes of Fern Bay Gold rev.

Post by Metalass » Tue Jan 19, 2010 8:47 pm

Οποιος μπορεί ας προσφέρει βοήθεια για το race set, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα. Με to Set στο attachment κάναμε και οι δυο Qual, αλλα για Race είναι άχρηστο...

http://setups.hrteam.gr/setups/FXR_FE3r_BLACKPBNEW.set

kaynd
Posts: 235
Joined: Fri Aug 28, 2009 12:20 pm

Re: 21.01.10 - Race 4 - 90 Minutes of Fern Bay Gold rev.

Post by kaynd » Wed Jan 20, 2010 1:50 am

Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξω κάτι τώρα αφού έχω χάσει την επαφή μου εδώ και καιρό με το αντικείμενο οπότε χρειάζομαι extra χρόνο για να επανέλθω... κάτι που δε παίζει ειδικά τώρα. Θα πρότεινα άλλη μια τροποποίηση των προηγούμενων setup μου, που όμως δεν έχουν όμως καμία δουλειά στη FE3 αφού είναι φτιαγμένα συνήθως για πιο γρήγορες πίστες βάση του MoE.

Με μια μάτια που έριξα στο setup όμως, είδα ότι έχει πολύ βολικά νούμερα για σκάλισμα στα λάστιχα... είναι ήδη ρυθμισμένο με ίδιες πιέσεις εμπρός και πίσω. Είναι ότι ευκολότερο θα μπορουσε να τύχει για μετατροπή απο hotlap σε race. Πάντα να προσπαθείτε να αυξάνεται συμμετρικά-ανάλογα τις πιέσεις και στα 4 ελαστικά, ακόμα και αν κάποιο ελαστικό δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα υπερθέρμανσης. Αρκεί τα ελαστικά που καταπονούνται περισσότερο να παραμένουν σε ανεκτά υψηλές θερμοκρασίες και τα υπόλοιπα να μη πέφτουν πολύ κάτω από την αρχική θερμοκρασία λειτουργιά τους (μπλεπρασινο), τουλάχιστον στο πέλμα τους.

Στο συγκεκριμένο setup πιστεύω μπορείτε άνετα να πάτε μέχρι τα 180kPa μπρος-πίσω χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα στους χρόνους. Η αίσθηση θα αλλάξει σίγουρα, οπότε λογικό είναι να σας ξενίζει κάτι μετά. Φυσικά μπορείτε να ανεβάσετε τη πίεση και παραπάνω αν δεν ενοχλεί, αρκεί να έχετε πάντα στο μυαλό σας το κύκλο φθοράς που ολοκληρώνουν τα ελαστικά. Δεν είναι αποδοτικό ούτε για τη πρόσφυση ούτε στη διάρκεια τους να προσπαθείτε να τα φουσκώσετε τόσο ώστε να μην φτάνουν στα κόκκινα ποτέ. Ο κύκλος πρέπει να είναι κοντά στην ακόλουθη λογική: Ανοδική πορεία θερμοκρασιών για το πρώτο 1/3ο ως οριακά 1/2ο του αγώνα-sting και κατόπιν πτώση αλλά χωρίς να προλάβουν να βγουν εντελώς εκτός θερμοκρασίας λειτουργίας στο τέλος του αγώνα-stint.
Φυσικά ανάλογα με το μήκος του αγώνα αυτό είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αλλά σίγουρα πρέπει ο οδηγός να είναι έτοιμος να δουλέψει προσεκτικά την οδήγηση του στους πρώτους γύρους για να "έχει" στους επόμενους.

Κάτι άλλο που θα βοηθούσε στη κάποια βελτίωση των θερμοκρασιών, αν και αυτό έχει να κάνει περισσότερο με το αν θα ανεχτεί τη μεταβολή ο οδηγός, είναι μια καποια μείωση στο rebound damping το οποίο είναι λίγο πάνω από το critical γι αυτά τα ελατήρια.
Ένας μαλακότερος συνδυασμός για το rebound που νομίζω θα δώσει παρόμοια συμπεριφορά με τη τωρινή (11-11Ns/mm ), είναι τα 9,5Ns/mm πίσω και 10Ns/mm μπροστά. Είναι πολύ πιθανό να θέλει κάνεις λίγο fine tuning για να το φέρει πιο κοντά σε ότι έχει συνηθίσει. Γι αυτό συνιστώ να κρατήσετε τη μπροστινή ρύθμιση rebound στο 10 και να παίξετε με τη πίσω σε ένα εύρος +-1Ns/mm γύρω από το 9,5 με μεταβολές του 0,2 ή 0,1 αν έχετε όρεξη. Λογικά θα πρέπει να παρατηρήσετε εύκολα διαφορές στο τρόπο που μπαίνει το αυτοκίνητο στις στροφές και στο τρόπο που επιστρέφει στην ευθεία μετά από μια μεταβολή κατεύθυνσης.

H διαδικασία δοκιμών έχει ως εξής... κρατάμε κάπου σταθερή μια βάση και κάνουμε ένα αντίγραφο. κάνουμε αλλαγή σε μια ρύθμιση του αντιγράφου και οδηγούμε όσους γύρους θέλουμε για να αξιολογήσουμε τη μεταβολή. με αυτό το σκεπτικό αυτό μπορούμε να κάνουμε όσες φόρες θέλουμε καποια αλλαγή στο αντίγραφο δοκιμάζοντας. Καλό είναι όμως όταν θεωρούμε ότι καταλήξαμε σε κάτι (καλό είναι να γίνει μέσα στο διαστημα μιας-δυο όρων), να επιστρέψουμε στο αρχικό για σύγκριση. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ενθαρρυντικό, μπορεί να είναι και απογοητευτικό. Τουλάχιστον όμως θα σας βοηθήσει να μη κάνετε κύκλους γύρω από την ουρά σας μετά από απανωτές αλλαγές. Καλό είναι επίσης όταν δεν έχετε χρόνο για ρυθμίσεις και αλλαγές στο τρόπο οδήγησης, να μένετε σε ένα μικρο εύρος ρυθμίσεων πειράζοντας μια και μόνο παράμετρο. Πχ μόνο μια από τις δυο αντιστρεπτικές, μόνο το rebound ή το bump σε έναν από τους δυο άξονες, μόνο το paralel steering. (Είναι τομείς που πολλές φόρες το μικρο-ψαχούλεμα τους προκαλεί ανέλπιστα εμφανείς διάφορες στη συμπεριφορά)


[edit] btw η 6η σχέση γιατί είναι τόσο μακρυά? θα μπορουσε να έρθει λίγο πιο κοντά στη 5η έτσι ώστε να φτάνει κοντά στις 6700-6800 στο τέλος της ευθείας

NikosKdr
Site Admin
Posts: 910
Joined: Thu Aug 27, 2009 6:15 pm
Location: Lund, Sweden
Contact:

Re: 21.01.10 - Race 4 - 90 Minutes of Fern Bay Gold rev.

Post by NikosKdr » Wed Jan 20, 2010 3:52 pm

Και που μας απαντησες με ολες αυτες τις συμβουλες μεσα σε περιοδο εξεταστικης ειναι κατι ανελπιστο!!!!! Ευχαριστουμε. Τελος παντων νομιζω οτι κατι εχω καταφερει για 45-50 λεπτα αγωνα, θα το ανεβασω το απογευματακι γιατι τωρα ειμαι σε δουλεια.

NikosKdr
Site Admin
Posts: 910
Joined: Thu Aug 27, 2009 6:15 pm
Location: Lund, Sweden
Contact:

Re: 21.01.10 - Race 4 - 90 Minutes of Fern Bay Gold rev.

Post by NikosKdr » Sat Jan 23, 2010 4:21 am

Συνοψη αγωνα:
Μπαινοντας στον server και βλεποντας τον ανταγωνισμο ξερουμε ηδη οτι ο ρυθμος που κινουμασταν στις προπονησεις καθε αλλο παρα ανταγωνιστικος ηταν. Ξεκιναμε λοιπον για ενα σταθερο αγωνα χωρις λαθη και ελπιζουμε σε λαθη των αντιπαλων. Ο πρωτος γυρος βεβαια ηρθε να μας διαψευσει αφου φρεναροντας πιο νωρις ο Χρηστος για να αποφυγει την κλασικη καταστροφικη Κ1 και η απροσεξια του πισω του μας φερνει αρκετα πισω με αρκετους συνδυασμους μικροτερων κατηγοριων μπροστα μας και με αρκετη ζημια στο αμαξι που ομως δεν επηρεαζει την οδηγικη συμπεριφορα και δεν ειναι τοσο εμφανης η περιεργη φθορα που προξενει στα ελαστικα. Τα πρωτα 45 λεπτα κυλισαν ομαλα μεχριπου εφτασε η ωρα για την αλλαγη. Παιρνοντας λοιπον εγω το οχημα πηγαινω με χαλαρο ρυθμο μιας και ουτε κυνηγουσαμε ουτε μας κυνηγουσε τιποτα. Στα 15 λεπτα του stint μου το PC μου αποφασιζει να κανει restart (!!!) και ετσι καταστρεφεται οποια ελπιδα για κατι καλο σε αυτο τον αγωνα. Μπαινοντας παλι ο Χρηστος και αφου φτανουμε πλεον να οδηγουμε με τρυπια στομαχια κανει λαθος στον πρωτο γυρο και προκαλει ζημια στο αμαξι και μπαινει στα pits για επισκευες. Βγαινοντας παταει την κιτρινη γραμμη του pit lane και ερχεται και ενα Drive-through να ολοκληρωσει την καταστροφικη μερα. Το καλο ειναι οτι βαθμολογικα ειμαστε ακομα στην πεμπτη θεση και αρκετα κοντα ακομα και στο βαθρο.

Replay αγωνα

T.R.A.N.E
Posts: 19
Joined: Fri Aug 28, 2009 1:00 am
Location: Πετρουπολη, Αθηνα

Re: 21.01.10 - Race 4 - 90 Minutes of Fern Bay Gold rev.

Post by T.R.A.N.E » Sun Jan 24, 2010 5:11 am

Δεν πειραζει παιδια, και μονο που καταφερατε να αντεξετε μετα απο αυτο, ολα οκ. Το μονο που μενει τωρα ειναι να τα παμε καλα,οσοι τρεξουμε, στον 24ωρο που ειναι και ο συμαντικοτερος αγωνας....
Image
Image

Post Reply